Serviciul pentru preluarea mașinii în service și livrarea acasă fără contact va continua după 1 Mai

Programul BMW Group România pentru preluarea și livrarea automobilelor fără contact direct între client și reprezentanții partenerilor autorizați BMW și MINI s-a dovedit a avea un succes deosebit în România în contextul pandemiei COVID-19. Iar fiindcă măsurile stricte de limitare a interacțiunii directe între oameni vor mai fi necesare pentru o perioadă încă nedeterminată, BMW Group România ia în calcul continuarea serviciului de preluare/predare inclusiv după încheierea stării de urgență.

În situații de urgență excepționale, sunt necesare soluții excepționale. Iar pandemia produsă de COVID-19 a testat capacitatea dealerilor și service-urilor autorizate de a se adapta în condițiile de limitare a deplasărilor și interacțiunii directe dintre oameni. Însă, BMW Group România a dovedit că standardele premium ale serviciilor sale sunt deja pregătite pentru a asigura serviciile de mentenanță și nevoia de mobilitate pentru clienții săi.

Astfel, BMW Group România a lansat împreună cu reţeaua de parteneri autorizaţi un program național dedicat posesorilor de modele BMW şi MINI, prin care realizează preluarea şi livrarea de automobile fără contact direct între client și reprezentanții dealerului.

Acest serviciu este gratuit pentru toţi clienţii cu lucrări de service de peste 1.200 de lei. La fel, toți clienții care au achiziționat un automobil nou beneficiază de livrarea mașinii tot gratuit.

În cazul programărilor în service, există două posibilități. Reprezentanții dealerului preiau mașina de la locația indicată de client și o duc la service pentru operațiunile tehnice. Iar apoi o returnează la adresa menționată de client. Desigur, preluarea și predarea maşinii se poate face și cu o platformă de transport. De asemenea, clientul are opțiunea de a duce el însuși mașina în parcarea special amenajată a dealerului, de unde consilierul de service preia automobilul fără contact direct cu clientul. După efectuarea operațiunilor tehnice în service clientul poate reveni să preia mașina, tot fără a fi necesară interacțiunea directă.

Clienții din România au recepționat foarte pozitiv acest serviciu de preluare și livrare a mașinii, care a fost lansat la finalul lunii martie. Conform BMW Group România, în primele cinci zile au apelat la acest serviciu 59 de clienți Iar de atunci ritmul de creștere al solicitărilor a evoluat, ceea ce reflectă utilitatea serviciului de preluare a automobilului.

Succesul acestui program se datorează în deosebi transparenței din cadrul intervenției tehnice, precum și procedurilor de igienizare a automobilului.

De altfel, primul pas în preluarea mașinii este igienizarea zonelor de contact și acoperirea cu huse a scaunului șoferului, volanului și schimbătorului de viteze. Totodată, după realizarea reparaţiilor tehnice în service, automobilul este curăţat cu substanţe dezinfectante, înainte de a fi transportat înapoi la reşedinţa comunicată de client.

De altfel, BMW recomandă clienților și serviciul de curățare și igienizare a instalației de climatizare, care ar trebui să nu lipsească din rutina de mentenanța a mașinii și independent de pandemie. Fiindcă habitaclul mașinii trebuie să rămână un mediu sănătos.

Rigurozitatea procedurilor respectate de rețeaua de parteneri autorizați BMW și MINI este clară și mulțumită devizului digital Smart Video Communication, care completează serviciul de preluare în service. Mai exact, tehnicianul de service realizează un video explicativ, prezentând defecţiunile şi problemele identificate în timp ce inspectează mașina. Acest clip este trimis clientului, care are posibilitatea să aprobe doar operaţiunile pe care le dorește sau care se impun la acel moment de către starea tehnică a mașinii.

Așadar, clientul beneficiază de transparența inspecției tehnice și cunoaște durata și costurile operațiunilor tehnice, putând totodată să le gestioneze.

Încrederea manifestată față de devizul digital este dovedită de faptul că în luna februarie BMW Group România a transmis aproape 3.000 de astfel de clipuri de prezentare către clienții săi.

BMW Group România a realizat două clipuri video prin care prezintă concret fiecare etapă din procedurile de preluare și livrare a automobilului.

Primul clip detaliază preluarea automobilului în service de către reprezentul dealerului autorizat BMW, de la locația indicată de client.

Iar al doilea ghid video prezintă predarea automobilului în service fără contact direct.

Comunicarea rapidă, îndrumarea pas cu pas, precum și programarea în service se fac ușor. Clienții pot contacta dealerul preferat atât telefonic, cât și prin prin e-mail sau accesând site bmw.ro sau site-urile dealerilor. De asemenea, programarea se poate face inclusiv prin aplicația BMW Connected disponibilă pentru telefoanele cu sistem de operare Apple iOS sau Android.

Echipa Customer Care poate fi contactată la numărul +40 312 297 499 sau la adresele de e-mail infobmw@bmw.ro şi info-mini@mini.ro (de luni până vineri între orele 09:00 – 18:00). Canalele de social media ale mărcilor (Facebook şi Instagram) sunt de asemenea disponibile pentru solicitări.

Instituțiile statului român au anunțat că după data de 15 mai măsurile care impun limitarea deplasărilor vor fi treptat relaxate. Însă, chiar și așa va trebui să ne obișnuim că pentru o perioadă îndelungată vom fi nevoiți să purtăm măști de protecție, să păstrăm o distanță sigură între noi, tocmai pentru ca pandemia să nu recapete amploare.

În acest context, BMW Group România ia în calcul ca serviciul național de preluare și livrare a automobilelor BMW și MINI să fie oferit și după ce starea de urgență este ridicată.

Dr. Josef Reiter, directorul general al BMW Group România, explică perspectiva programului de preluare/livrare: „Acest serviciu a fost recepționat foarte bine de către clienții noștri, iar acum alți constructori auto urmează acest exemplu. Este o dovadă că există cerere pentru un asemenea serviciu. Și sunt de părere că ar putea fi un serviciu menținut și după restricțiile impuse de pandemie. Fiindcă este bine primit de clienți și reprezintă un beneficiu adițional pentru ei. De asemenea, vedem că în comunicarea aceasta intermediată online putem folosi cu și mai multă eficiență instrumentele noastre de service existente. Mă refer, de exemplu, la devizul digital de service Smart Video Communication. Totodată, interacțiunea online este acum la un alt nivel, fiindcă toată lumea se dedică acestei forme de comunicare și o putem folosi la cea mai bună capacitate a sa.”

Comentarii

comentarii

©2018 Motorvlog.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTORVLOG aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account