Hyundai Ioniq 6: surpriza din EUROCHARGE

Cea mai mare surpriză din EUROCHARGE a fost, fără îndoială, Hyundai Ioniq 6. Prin absolut toate atributele importante pentru o mașină electrică.

Am postat deja un clip cu primele impresii de la volanul lui Hyundai Ioniq 6 și poți vedea materialul mai jos. Acum urmează însă concluziile de final, după ce au fost pus la cap la cap toate datele de consum după cei 8.383 de kilometri parcurși în EUROCHARGE.

Pe parcursul turului, Ioniq 6 a consum 1.423,5 kWh după cei peste 8.300 de kilometri parcurși. Iar asta înseamnă aproape jumătate din cât au consumat alte modele. După calcului mediei ponderate, consumul mediu este de 17,0 kWh/100 km cu o autonomie de 440 de kilometri. Mai mult, în cea mai lejeră zi, cu aproape 70% din drum pe șosele, consumul a fost de 13,9 kWh/100 km, echivalent cu o autonomie maximă de 532 de kilometri. Chiar și în cea mai grea zi a sa, cu 97% din drum pe autostradă, Hyundai-ul a consumat sub 20 kWh/100 km. Și dacă analizezi toate datele obținute în EUROCHARGE, e clar că aceasta este cea mai eficientă mașină.

Mai mult, pentru că are la bază o arhitectură pe 800v, Ioniq 6 se încarcă repede. Foarte repede. Cu până la 230 kW, astfel că timpul mediu pierdut la încărcare a fost de numai 31 de minute. Și aici cred că atuurile mașinii ies în evidență. Cât timp ai consum excelent și putere de încărcare mare, orice deplasare lungă devine mult mai lipsită de griji.

Hyundai Ioniq 6: ce găsim dincolo de calcule?

Cu un preț de listă în versiunea din test de 45.363 de euro, Hyundai Ioniq 6 este o propunere aproape imbatabilă. Cu 74 kWh (utili), bateria nu e cea mai mare, dar compensează din plin prin consumul excelent. Ai dotări cât să nu știi ce să mai faci cu ele și spațiu interior absolut superb. Efectiv, pe bancheta lui Ioniq 6 e mai mult loc decât îți poți imagina. Și pentru că mașina este atât de aerodinamică, la drum lung e liniște, indiferent de viteză. Pur și simplu, pare că aerul alunecă altfel pe mașina asta și treaba asta se simte atunci când vrei să porți o conversație în mașină.

Dar pe lângă această antifonare, Ioniq 6 este o mașină confortabilă, care se conduce plăcut pe orice drum. Suspensia este creată special pentru a anestezia orice hop din drum, iar faptul că tracțiunea e pe puntea spate devine un plus atunci când iei în calcul un strop de sportivitate.

Hyundai Ioniq 6: ce nu e bine?

În principiu, mașina nu greșește la niciun capitol. Dar, în interior se putea mai bine. Cu materiale mai atent alese și cu ceva mai multă grijă la texturi și culori. Pe de altă parte, e greu să-i porți pică doar pentru că nu vine îmbrăcată-n Alcantara. Mai ales că face totul atât de bine.

Comentarii

comentarii

©2018 Motorvlog.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTORVLOG aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

sau

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Create Account