Ford Puma este disponibil în România cu prețuri speciale de lansare de la 16.500 euro cu TVA

Ford Puma, primul automobil hibrid produs în România, debutează pe piața autohtonă cu prețuri de lansare speciale și echipări generoase. Această ofertă de lansare este valabilă până la finalul anului 2019, dar poate continua și în anul următor, în funcție de dinamica pieței, după cum comunică reprezentanții Ford România.

Astfel, în echiparea de bază Titanium, cu motorizarea pe benzină 1.0 EcoBoost (125 CP) și cutie de viteze manuală, prețurile de listă pornesc de la 20.250 euro cu TVA, dar prețurile speciale de lansare coboară acest plafon la 16.500 de euro cu TVA.

CLICK AICI pentru lista detaliată a prețurilor, dotărilor și motorizărilor lui Ford Puma.

Echiparea Titanium include standard dotări precum: scaune Sport pentru șofer și pasagerul din dreapta, prevăzute cu masaj lombar și reglaj manual pe 4 direcții, banchetă fracționabilă 60/40, computer de bord cu display de 4,2 inch, sistem SYNC 3 cu ecran de 8 inch, sistem de navigație, încărcare wireless pentru smartphone, aer condiționat manual, parbriz laminat acustic, geamuri față/spate acționate electric, oglinzi pliabile electric, jante de aliaj cu diametru de 17 inch, faruri cu tehnologie LED, sistem de comutare automată a fazei lungi, senzori de parcare pentru spate, sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare, sistem de asistare pentru păstrarea benzii de rulare, sistem de asistență pre coliziune cu cameră video și funcție de frânare automată pentru evitarea coliziunilor, pilot automat cu limitator de viteză, sistem de recunoaștere a indicatoarelor de viteză, sistem de asistare la pornirea în rampă, airbag-uri frontale, laterale și tip cortină.

De altfel, Ford Puma oferă în premieră pentru segmentul său de piață funcția de masaj lombar pentru scaunele din față, hayonul acționat electric și compartimentul de bagaje inovativ și flexibil Ford Mega Box, care sporește versatilitatea portbagajului încăpător, de 456 de litri.

Ford Puma este disponibil în acest moment în 3 variante de echipare: Titanium, Titanium X și ST-Line X. Începând cu februarie 2020 va fi disponibilă și varianta de echipare ST-Line. Iar din luna mai a anului 2020 va fi oferită și o transmisie automată cu 7 trepte pentru propulsorul 1.0 EcoBoost de 125 CP, precum și motorizarea diesel de 1,5 litri EcoBlue (120 CP), care va avea cutie de viteze manuală.

La debut, Ford Puma este disponibil în România cu variante ale motorului pe benzină 1.0 EcoBoost  produs la Craiova. Pe lângă versiunea de 125 CP, mai sunt propuse două alternative hibride cu 125 sau 155 CP. În cazul acestora, motorul EcoBoost de 1 litru lucrează în tandem cu o baterie litiu-ion. Astfel, Ford Puma devine primul automobil cu propulsie hibridă produs în țara noastră. Este important de menționat că versiunile cu motorizare hibridă se înscriu în criteriile impuse de stat pentru oferirea subvențiilor, ceea ce le face cu atât mai  mult o alternativă atractivă.

Galerie foto pentru Ford Puma in versiune ST Line:

De ce a decis Ford să producă încă un SUV de talie mică?

Vânzările din segmentul JS, care desemnează SUV-urile mici, au o evoluție galopantă. Iar modelele din categoria Sub JS, în care intră și Ford Puma, sunt cele care înregistrează cea mai spectaculoasă creștere în popularitate. Conform Ford, în 2023 SUV-urile din categoria Sub JS vor reprezenta cel mai mare segment de piață din totalul vânzărilor de automobile noi din Europa. Se preconizează vânzări anuale de 2,6 de milioane de unități, ceea ce reprezintă o cotă de piață de 17,5%. Ca să aveți o idee mai clară despre cât de rapidă este această creștere, trebuie știut că în 2017 acest segment Sub JS a atras 1,1 milioane de clienți.

Ford subliniază manifestarea acestui trend și în România, unde se estimează că segmentul Sub JS va avea o cotă de piață de 23%, în urcare substanțială față de 16,6% în 2018 și 19% în 2019.

Cu alte cuvinte, pofta europenilor pentru acest segment este insațiabilă. Asta ne răspunde de ce Ford are acum 3 modele aparent asemănătoare, dar suficient de diferite, cu care se adresează clientelei interesate de modele SUV/crossover urbane: Ford EcoSport, Ford Puma și versiunea Fiesta Active, care adoptă o alură de crossover, cu bandouri de protecție pentru caroserie și o gardă la sol ridicată cu 18 mm.

Ford preconizează că Puma poate deveni al doilea cel mai bine vândut model din segment, în România

Ford România estimează că în 2020 modelul Puma va atrage 2.500 de clienți în România, în timp ce EcoSport ar putea genera vânzări de 2.000 de unități. Asta ar însemna că Ford se așteaptă ca Puma să devină al doilea cel mai bine vândut model din segment, după Dacia Duster. Dacă estimările vor deveni realitate, va însemna că în 2020 vânzările cumulate ale modelelor Puma și EcoSport ar câștiga pentru Ford o cotă de piață de circa 14%.

Pentru a întâmpina volumele de vânzări anticipate pentru EcoSport și Puma, Ford a decis ca Fabrica de Asamblare Vehicule de la Craiova să lucreze în trei schimburi. Acest lucru este justificat și de faptul că Puma este produs exclusiv la uzina din Craiova. Ford a investit 200 de milioane de euro în fabrica sa din România pentru a acomoda producerea noului SUV aici. Iar asta ridică la aproximativ 1,5 miliarde de euro investiția făcută de Ford la Craiova, din 2008 și până în prezent.

Comentarii

comentarii

©2018 Motorvlog.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTORVLOG aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account