Lamborghini Aventador SVJ Roadster – Simte briza pe circuit, la 350 km/h!

Lamborghini Aventador SVJ Roadster – Simte briza pe circuit, la 350 km/h!

Versiunea coupe a lui Lamborghini Aventador SVJ și-a câștigat reputația prin recordul stabilit pe Nürburgring-Nordschleife. A parcurs acest circuit în 6:44.97 minute, cel mai bun timp în rândul mașinilor de serie. Acum a venit timpul să se culce pe lauri și să se bucure de briză în versiunea cabriolet, denumită Lamborghini Aventador SVJ Roadster.


Desigur, caracterul mașinii este la fel de feroce și în versiunea roadster. Motorul său este un V12 aspirat, care descătușează 770 cai putere la 8.500 rpm. Asta înseamnă că fiecărui cal putere îi revine în cârcă doar 2,05 kg. De altfel, roadster-ul cântărește cu 50 kg mai mult decât varianta coupe, ajungând la o masă proprie de 1.575 kg. Pentru optimizarea greutății, plafonul este din carbon. Acesta se demontează manual și se depozitează în spațiul de depozitare de sub capotă. Este compus din două segmente, care cântăresc câte 6 kg.
Cuplu maxim de 720 Nm este disponibil la 6.750 rpm. Toate acestea conduc la un sprint 0-100 km/h de numai 2,9 secunde. Ca să oprească de la 100 km/h, are nevoie de 31 de metri. De asemenea, Lamborghini Aventador SVJ Roadster gonește de la 0 la 200 km/h în 8,8 secunde și atinge o viteză maximă de peste 350 km/h.


Ca și în cazul coupe-ului, Lamborghini a pus un mare accent pe agilitate. Astfel, roadster-ul beneficiază de sistemul de aerodinamică active denumit ALA (Aerodinamica Lamborghini Attiva). Acesta folosește motorașe controlate electronic pentru a regla spliterele din partea frontal a mașinii și eleronul de carbon. Sistemul știe dacă virajele abordate sunt de stânga sau de dreapta, astfel că reglajul elementelor aerodinamice active se face separat pe fiecare parte a mașinii.


Manevrabilitatea lui Lamborghini Aventador SVJ Roadster se datorează și faptului că acesta virează din toate cele 4 roți. Iar tracțiunea integrală contribuie la rândul ei la o exploatare cât mai eficientă a resurselor oferite de propulsor.
Nu în cele din urmă, suspensiile cu tehnologie magneto-reologică și barele anti-ruliu mai rigide cu 50% decât la Aventador SV Roadster, asigură faptul că stabilitatea și înclinările caroseriei sunt optime.
Șoferul poate dicta comportamentul mașinii, selectând unul dintre cele 4 moduri de rulare: STRADA, SPORT, CORSA și EGO. Acesta din urmă îi permite șoferului să personalizeze reglajele mașinii după bunul său plac.
Și programul de personalizare pentru estetica mașinii este unul cu opțiuni variate. De exemplu, clienții pot alege dintr-o paletă de aproape 350 de culori.
Lamborghini Aventador SVJ Roadster va fi produs într-o serie limitată la doar 800 de exemplare. Livrarea sa către clienți va demara în vara lui 2019, iar prețurile pornesc în Europa de la 387.007 de euro (fără taxe).

Comentarii

comentarii

©2018 Motorvlog.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTORVLOG aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account