Mazda CX-5 a primit actualizări pentru sistemul infotainment, conectivitate și motorizare

 

Mazda CX-5 a primit o serie de tehnologii îmbunătățite, care sunt acum disponibile pentru piața din Europa, inclusiv în România.

Interfața digitală a evoluat, primind un nou ecran tactil de 10,25 amplasat în centrul planșei de bord. Display-ul afișează o imagine de rezoluție superioară și este completat de un controller mai intuitiv. Nu lipsește conectivitate pentru smartphone compatibilă Apple CarPlay și Android Auto. Iar noua aplicația MyMazda permite acționarea de la distanță a mai multor funcții. Se pot bloca portierele, se poate localiza mereu automobilul, se pot programa multiple rute de călătorie în sistemul navigație. Totodată, prin aplicația MyMazda verifici mereu starea vehiculului, primești alerte de securitate, verifici programul de întreținere a automobilului, vezi istoricul de service, programezi vizite la service și ai acces la asistență rutieră.

Mazda CX-5 beneficiază și de optimizări la nivelul motorizărilor și transmisiei. Mazda precizează că noile calibrări aduc atât o reducere a emisiilor de CO2, cât și un răspuns îmbunătățit al motorului la apăsarea pedalei de accelerație, precum și o reacție îmbunătățită a transmisiei automate cu șase trepte. Iar motorizarea diesel Skyactiv-D 2.2 cu 184 CP poate fi aleasă pentru prima dată și în configurație cu tracțiune față, nu doar cu tracțiune integrală.

Diversitatea opțiunilor de configurare a fost extinsă și prin adăugarea a două noi variante de echipare. Pentru a aniversa centenarul mărcii Mazda, CX-5 este propus în echiparea 100th Anniversary. Aceasta a fost inspirată de R360 Coupe, primul autoturism Mazda. Și se distinge prin nuanța Alb Snow Flake Pearl pentru vopseaua caroseriei, precum și prin culoarea roșu burgund care personalizează scaunele cu tapițerie din piele, mocheta și covorașele. De asemenea, multiple sigle inscripționate “Mazda 100 de ani” sunt aplicate în interiorul mașinii și la nivelul caroseriei.

A doua echipare nouă pentru Mazda CX-5 se numește Homura, ceea ce înseamnă foc sau flacără în limba japoneză. Echiparea Homura se remarcă prin detalii precum tapițeria personalizată cu cusături roșii, elementele de culoare neagră și jantele din aliaj cu diametru de 19 inch.

Toate aceste actualizări și opțiuni noi mențin șarmul SUV-ului Mazda CX-5, care este cel mai bine vândul model al mărcii japoneze la nivel global. Aprocimativ 35% din vânzările anuale ale constructorului Mazda sunt generate de CX-5. Prima generație CX-5 a fost lansată în 2012 a introdus designul KODO și tehnologia Skyactiv. În 2017 a fost urmată de a doua generație CX-5. Per total, cele două generații au cucerit până în prezent 3.190.000 de clienți din 130 de țări. Din acest volum, 490.870 de unități au fost comercializate în Europa.

Comentarii

comentarii

©2018 Motorvlog.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTORVLOG aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account