Mercedes-Benz Clasa V: ce altceva ți-ai putea dori?

Mercedes-Benz Clasa V: ce altceva ți-ai putea dori?

Mercedes-Benz Clasa V – așa cum o știm acum – a fost prezentată inițial în 2014. De atunci până acum, mașina s-a vândut în aproape 210.000 de unități, iar anul 2018 a fost unul record, cu 64.000 de V-uri comercializate la nivel mondial. Pentru mine, Mercedes-Benz Clasa V reprezintă o mașină ideală pentru vacanțe, familie și orice altceva. Împreună cu Volkswagen Transporter, pentru că încă nu m-am hotărât care-mi place mai mult.

În 2019, Mercedes-Benz Clasa V a primit un facelift major, care ține atât de design-ul părții fronate, cât și de ce se află pe sub caroserie. Că asta-i o mașină frumoasă, nu încape nicio îndoială. Că este elegantă, dinamică și că te atrage de la prima vedere, iarăși, n-am niciun dubiu. Pentru că Mercedes-Benz Clasa V a țintit către un grup de clienți cu o medie de vârstă mai scăzută decât cea a clienților tipici de modele Mercedes-Benz, facelift-ul acestui MPV aduce o parte frontală redesenată.

Sigla Mercedes-Benz este poziționată strategic, pe mijlocul grilei fronatele, iar pachetele de echipare aduc și ele elemente de design distincte. Știu că sună ciudată, dar pachetul AMG Line arată foarte bine pe noul Mercedes-Benz Clasa V. În interior modificările sunt relativ minore. Noi guri ale sistemului de ventilație, plus o serie nouă de tapițerii din care poți alege. Iar dacă vrei să folosești noul Mercedes-Benz Clasa V pe post de VIP shuttle, poți opta acum pentru ca scaunele din spate să fie similare cu cele din Clasa S.

Mercedes-Benz Clasa V

La capitolul motorizări, noul Mercedes-Benz Clasa V aduce cu două schimbări importante. Prima dintre ele vine în versiunea de motorizare V 250 d și dezvoltă 190 de cai-putere și 440 Nm. Cea de-a doua este însă mult mai atractivă. Se numește V 300 d, îți pune la dispoziție 239 de cai-putere și nu mai puțin de 500 Nm. Mai mult, în cazul lui V 300 d ai parte de o funcție de „overtorque”, ce suplimentează cuplul cu încă 30 Nm. Așa că noul Mercedes-Benz Clasa V 300 d face suta în 7,9 secunde și accelerează până la 220 km/h. O altă noutate este introducerea, în premieră, a transmisiei 9G-Tronic, înlocuind astfel vechea cutie 7G-Tronic. Iar ca totul să fie bine, noua transmisie este oferită în standard pentru versiunile V 250 d și V 300 d.

Mercedes-Benz Clasa V

Așa cum ziceam, Mercedes-Benz Clasa V este, pentru mine, una dintre acele dorințe ascunse. Îmi place cum arată, este polivalentă și are un interior superb. Prețul de pornire – deocamdată pentru piața din Germania – este de 36.990 de euro, cu TVA inclus. Partea și mai frumoasă despre noul Mercedes-Benz Clasa V este că germanii se pare că pregătesc și o versiune electrică.

Urmărește și testul nostru video cu o mașină de excepție: Peugeot 106 Rallye!

 

Comentarii

comentarii

©2018 Motorvlog.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTORVLOG aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account