Renault Rafale E-TECH 4X4 cu 300 CP este disponibil în România de la 48.400 euro

Renault Rafale E-TECH 4X4 cu 300 CP completează gama noului SUV/Coupe, având o propulsie plug-in hybrid.

Prețurile modelului Renault Rafale E-TECH 4X4 cu 300 CP

Livrarea noului SUV plug-in hybrid către clienți va demara în ianuarie 2025. Iar în România poate fi comandat în două variante de echipare. Configurația Esprit Alpine costă de la 48.400 de euro cu TVA, sau 379 euro/lună. Iar dacă se optează pentru echiparea Atelier Alpine prețurile pornesc de la 52.900 de euro, sau 490 euro/lună.

Echiparea Esprit Alpine are standard tracțiune 4×4 permanentă și sistem 4Control Advanced care permite virarea roților de la puntea posterioară. Configurația Atelier Alpine are un șasiu mai sportiv și suspensie autoreglabilă dezvoltată împreună cu Alpine Cars, care își adaptează calibrarea în mod predictiv, pe baza imaginilor captate de o cameră video.

Vă invităm să descoperiți toate dotările și variantele de echipare ale modelului Renault Rafale accesând configuratorul din site-ul oficial renault.ro.

Sistem plug-in hybrid cu un motor termic și două motoare electrice pentru propulsie

Sistemul de propulsie al modelului Renault Rafale E-Tech 4×4 300 CP utilizează tot un motor turbo de 1,2 litri, cu 3 cilindri, care și versiunea Renault Rafale E-Tech full hybrid cu 200 CP.

Motorul de 1,2 litri alimentat cu benzină dezvoltă 150 CP (110 kW) și 230 Nm în cazul modelului plug-in hybrid, spre deosebire de cei 130 CP (96 kW) și 205 Nm livrați pentru modelul full hybrid.

Sistemul plug-in hybrid asigură tracțiune integrală, fiindcă include și două motoare electrice, pe lângă cel termic. Motorul electric amplasat la puntea roților din față generează 70 CP (50 kW) și cuplu de 205 Nm. Iar motorul electric de la puntea din spate livrează 136 CP (100 kW) și 195 Nm.

De asemenea, sistemul cuprinde și un starter generator, care dezvoltă 34 CP (25 kW) și 50 Nm. Acesta are diverse roluri. Pornește motorul termic, ajută la reîncărcarea bateriei litiu-ion (care alimentează cele două motoare electrice folosite pentru propulsie) și este implicat în schimbarea treptelor de viteză. Referitor la transmisia automată, mai trebuie menționat că este una multimodală, care a fost adaptată pentru a susține nivelul crescut de putere și cuplu pe care îl produce propulsia plug-in hybrid.

Performanțe înalte și autonomie electrică de până la 105 km

Renault Rafale E-Tech 4×4 300 CP sprintează de la 0 la 100 km/h în 6,4 secunde și repriza de la 80 la 120 km/h o realizează în 4,0 secunde. De asemenea, are nevoie de 26,9 secunde pentru a parcurge 1.000 de metri cu start de pe loc.

Însă Renault Rafale E-TECH 4X4 cu 300 CP promite și un nivel înalt de eficiență. Dispune de o baterie litiu-ion de 22 kWh/400 V. Aceasta îi permite să înregistreze o autonomie de rulare în mod electric de până la 105 km. Iar Renault precizează că SUV-ul plug-in hybrid poate ajunge la o autonomie totală de până la 1.000 km, când bateria litiu-ion și rezervorul de benzină de 55 de litri sunt complet alimentate.

În clipurile video de mai jos vă invităm să vizionați prezentarea pe care am realizat-o cu ocazia lansării statice a modelului Rafale, precum și testul din România cu varianta Rafale full hybrid cu 200 CP.

Comentarii

comentarii

©2018 Motorvlog.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTORVLOG aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

sau

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Create Account