SUV-ul Ford Puma a primit transmisie automată pentru motorizările EcoBoost Hybrid

Până la finalul lui 2021, Ford va lansa în Europa 17 vehicule electrificate. Dintre acestea două sunt Ford Puma EcoBoost Hybrid și Fiesta EcoBoost Hybrid. Acestea primesc acum și opțiunea transmisiei automate cu 7 trepte și ambreiaj dublu.

Această transmisie completează eficiența și plusul de performanță oferite de sistemul mild hybrid de 48 de volți al motorizărilor Ford EcoBoost Hybrid. Aceste propulsoare de 1 litru beneficiază de un starter/ generator integrat acționat de o curea (BISG). Sistemul BISG este utilizat pentru încărcarea bateriei litiu-ion de 48V în timpul frânărilor. De asemenea, asigură funcții de suplimentare și înlocuire a cuplului motor. Mai exact, pentru un răspuns mai puternic din partea motorului în timpul accelerațiilor, starterul generator livrează un plus temporar de 20 Nm. Ford subliniază că modelul Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 125CP cu transmisie automată accelerează cu până la 4% mai rapid decât varianta non-hibridă. Modelul Ford Puma realizează demarajului 0-100 km/h în 8,7 secunde, când este echipat cu transmisie automată și versiunea de 155 CP a motorului 1.0 EcoBoost Hybrid. Șoferul poate selecta și modul Sport, în care etajarea treptelor inferioare ale transmisiei automate oferă un răspuns mai tonic din partea motorului EcoBoost Hybrid. Plăcerea condusului este amplificată și de sistemul Triple-downshifts, care permite retrogradări rapide și ajută la executarea depășirilor mai subit. Cei care vor alege modele Ford Puma cu echipare ST-Line X sau ST-Line Vignale se vor bucura și de modul de selectare manuală a treptelor, folosind padelele de la volan.

În ceea ce privește optimizarea consumului de benzină și a emisiilor, sistemul mild hybrid oferă așa-zisa funcție de înlocuire a cuplului. Mai exact, starterul generator furnizează un plus de până la 24 Nm pentru a reduce sarcina motorului. La rândul ei, transmisia automată cu 7 trepte eficientizează recuperare energiei la frânare și ajută motorul hibrid să mențină turațiile optime pentru consum cât mai eficient. Drept urmare, Ford anticipează că Puma EcoBoost Hybrid și Fiesta EcoBoost Hybrid echipate cu transmisia automată vor avea emisii de CO2 reduse cu până la 5% față de modelele care au motoare EcoBoost de 1 litru non-hibride.

Ford estimează că modelele Puma cu versiunile de 125 și 155 CP ale motorului EcoBoost Hybrid și transmisie automată consumă 5,7-5,8 l/100 km, respectiv 5,8-5,9 l/100 km. Aceste estimări sunt în baza ciclului WLTP, cu specificații standard ale anvelopelor.

Nu în cele din urmă, cutia de viteze automată cu 7 trepte face posibilă utilizarea unor funcții si sisteme adiționale. Sistemul Adaptive Cruise Control are funcția Stop & Go. Aceasta permite oprirea automobilului în situații de trafic stop-start. Iar dacă se staționează mai puțin de 3 secunde, mașina repornește și reia deplasarea automat. Totodată, în funcție de legislațiile din fiecare țară, modelele echipate cu transmisia automată oferă și funcția de pornire de la distanță prin intermediul aplicației FordPass.

Comentarii

comentarii

©2018 Motorvlog.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTORVLOG aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account