Noul BMW Seria 7 în versiunea 745e: pentru șefii cu pretenții eco

Noul BMW Seria 7 în versiunea 745e: pentru șefii cu pretenții eco

Noul BMW Seria 7 nu se remarcă doar prin grila față uriașă, ci și printr-o nouă versiune de motorizare, de tip plug-in hybrid, care promite să atragă de partea sa toți șefii cu pretenții eco.

Teoretic, ai putea crede că modelele de tip plug-in hybrid – cu atât mai mult noul BMW Seria 7 – nu sunt un succes printre consumatorii de BMW-uri. Și ai avea dreptate, însă doar într-o oarecare măsură. Iar noul Seria 7 vine să te contrazică printr-o nouă versiune de motorizare, numită 745e. Iar mie mi se pare că nu mai ai nicio scuză dacă-ți iei un “Șeptar” diesel.

În 2018, BMW a vândut în România 44 de modele iPerformance, în scădere cu 10% față de 2017, an în care 49 de modele de tip plug-in hybrid au ajuns la clienții din România. Prin comparație, tot în 2018, s-au vândut 48 de modele M. În fine, nu pare mult, dar gândește-te că BMW, în România, anul trecut, a vândut 2.780 de modele noi. Cu totul.

Noul BMW Seria 7 Sedan 745e

Revenind la șeptarul nostru, noul BMW Seria 7 Sedan 745e vine în trei versiuni distincte. Una cu tracțiune spate, una cu tracțiune spate și ampatament lung și una cu tracțiune integrală și ampatament lung. Indiferent de versiunea pe care o vei alege, sub capotă vei avea un motor pe benzină, de 3,0 litri, cu șase-n linie, care dezvoltă 286 de cai-putere. În ajutorul său vine un alt motor, electric, care contribuie cu 113 cai-putere și 265 Nm. Atunci când noul BMW Seria 7 Sedan 745e se află în modul Sport, puterea maximă combinată ajunge la 394 de cai-putere, iar cuplul motor creștere până la 600 Nm. Asta înseamnă că mașina face suta în doar 5,2 secunde! Sau 5,1 secunde facă ai optat pentru 745Le xDrive. Și, cel puțin teoretic, consumul mediu de benzină variază între 2,1 și 2,3 l/100 km, plus un consum de energie ce variază între 15,1 și 15,6 kWh. Cam bine, nu?

Noul BMW Seria 7 Sedan 745e

Dacă noul BMW Seria 7 Sedan 745e e trecut în modul Electric și bateria e încărcată la capacitate maximă, autonomia exclusiv electrică poate ajunge până la 58 de kilometri, iar viteza maximă de deplasare în acest mod este de 140 km/h.

Noul BMW Seria 7 Sedan 745e

Noul BMW Seria 7 Sedan 745e va debuta anul acesta în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Încă nu știm care vor fi prețurile pentru noul model, dar putem să ghicim. Adică să aporoximăm. În momentul de față, vechiul – mă rog, actualul – BMW Seria 7 Sedan 740e, cu cei 326 de cai-putere, dar care un motor pe benzină de 2,0 litri, cu patru cilindri, are un preț de listă ce pornește de la 101.567 de euro, cu TVA inclus. Asta îl face cu vreo 2.000 de euro mai ieftin decât un diesel cu putere similară – adică 740d xDrive. Aproximarea deci, e una simplă. Noul BMW Seria 7 Sedan 745e nu va fi mai ieftin de 105.000 de euro, cu TVA inclus. Dar serios, chiar nu poți să-ți mai iei un șeptar diesel.

Urmărește și testul nostru video cu BMW Seria 7 Sedan 760Li xDrive:

Citește și articolul despre tot ce aduce noul BMW Seria 7:

Comentarii

comentarii

©2018 Motorvlog.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTORVLOG aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account